فروش عمده زردچوبه و قیمت عمده چوب( قلم) زردچوبه تازه

مرکز زردچوبه خرید و فروش عمده و جزئی و اطلاع از قیمت و همچنین فروش زردچوبه قلم (چوب) زردچوبه

فروش عمده زردچوبه و قیمت عمده چوب( قلم) زردچوبه تازه

مرکز زردچوبه خرید و فروش عمده و جزئی و اطلاع از قیمت و همچنین فروش زردچوبه قلم (چوب) زردچوبه

مرکز زردچوبه خرید و فروش عمده و جزئی و اطلاع از قیمت و همچنین فروش زردچوبه قلم (چوب) زردچوبه

۴ مطلب در خرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

فروش عمده زردچوبه قلم با کیفیت عالی

فروش عمده زردچوبه قلم و ارسال به تمام نقاط ایران.مرکز بازار ادویه جات ایران قصد دارد در زمینه خرید و فروش عمده زردچوبه قلم و دیگر ادویه جات نظیر هل سبز ، دارچین ، فلفل سیاه ،فلفل قرمز و … با شما همکاری کند.در صورت تمایل به همکاری تماس بگیرید.

شماره ی تماس : 09120155387

زردچوبه قلم

 

زردچوبه قلم

 

(TURMERIC)

زردچوبه یکی از محبوب ترین ادویه های حال حاضر دنیا می باشد که از گیاهی به نام   curcuma longa بدست می آید و در خیلی از غذا ها استفاده می شود.

مقر اصلی رویش این گیاه دوست داشتنی در کشور بزرگ هند می باشد و این ادویه محبوب ، قسمت اصلی پودر ادویه کاری را تشکیل می دهد.

بجز کشور هندوستان ، اکثر کشور های جنوب قاره آسیا هم از تولید کنندگان ادویه زردچوبه می باشند.

این ادویه پرخاصیت بعلت داشتن بعضی از ویتامین ها ، کلسیم و فلز ها بسیار مفید می باشد و اگر فرد مصرف کننده روزانه بهع میزان معین و به اندازه درست مصرف کند ، هیچ عوارض و ضرری را متحمل نمی شود و استفاده از آن هیچ مشکلی ایجاد نمی کند.

زردچوبه بدلیل دارا بودن ماده ای به نام کورکومین ، ضد سرطان است و این امر ، زردچوبه را در زمینه خواص درمانی بسیار محبوب کرده است.

برای دریافت اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

 

زردچوبه قلم درجه یک

 

زردچوبه تقلبی

 

زردچوبه ، دارچین ، زعفران و فلفل سیاه در صدر جدول ادویه جاتی است که تقلب در آنان با درصد بالایی صورت می گیرد.

رنگ زردچوبه زرد می باشد (نارنجی پر رنگ نیست) دارای بافت نرم و لطیف می باشد (نباید گوله گوله باشد)دارای بوی مطبوع که میتوان آن را حس کرد.در این ادویه نباید جسم خارجی در آن دیده شود و باید کاملا الک شده باشد.اگر به رنگ آن شک نمودید ، یک قاشق زردچوبه را در یک لیوان آبجوش بریزید و هم بزنید.اگر در عرض چند ثانیه رنگ آبجوش سریعا تغییر نمود ، حتما به شیمیایی بودن رنگ آن شک کنید.

زردچوبه

 

فضای نگهداری زردچوبه و سایر ادویه جات

 

مکان و فضاهایی که ادویه جات در آنجا با هم درآمیخته و ترکیب می شود نقش مهمتری در آلودگی دارند.

فضای نگهداری ادویه جات باید در مکانی که دارای هوای خشک و پر از نور باشد.نباید تاریک و دارای هوای مرطوب باشد،این دو ، عوامل اصلی خرابشدن ادویه جات می باشند.

زردچوبه دارای بافتی نرم و بصورت پودر می باشد که هوای مرطوب باعث گوله گوله شدن آن می شود و در نتیجه کپک می زند.

 

قلم زردچوبه

فروش زردچوبه قلم در سراسر ایران

یکی از پر طرفدار ترین ادویه در دنیای امروزی ، زردچوبه می باشد.مرکز بازار ادویه جات ایران در حال حاضر ، در حال فعالیت در زمینه خرید و فروش زردچوبه قلم و سایر ادویه جات نظیر هل سبز ، پودر کاری ، دارچین ، فلفل ، زنجبیل و …  در ایران می باشد.برای اطلاع از قیمت فروش زردچوبه قلم  با ما تماس بگیرید.

همچنین اگر وارد کننده ی زردچوبه قلم و دیگر ادویه جات هستید و قصد همکاری با مارا دارید ، با ما در ارتباط باشید.

شماره ی تماس : 09120155387

فروش زردچوبه قلم

آنچه که باید قبل از خرید و یا فروش زردچوبه قلم بدانیم

زردچوبه قلم

نام علمی اش ”     Curcuma longa     ” نوعی گیاه است که ادویه زردچوبه از آن بدست می آید.این گیاه از رده زنجبیل وار ها می آید و نام ادویه اش  “TURMERIC”  می باشد.این ادویه به رنگ طلایی می باشد و هر رنگی بغیر از طلایی مطمعنا تقلبی است…! مخصوصا اگر به رنگ تیره مایل باشد.

زادگاه این گیاه هندوستان می باشد و در تکمیل ادویه کاری نقش پررنگی دارد.این گیاه پرمصرف ترین ادویه ی در غذا های آسیایی است و این گیاه را  تقریبا میتوان در جنوب و جنوب شرقی آسیا پیدا کرد.

این ادویه خواص بیشماری از جمله کنترل دیابت ، جایگزین دارو هایی استروئیدی ، ضد التهاب ، ضد انعقاد خون ، ضد افسردگی ، ضد سرطان ، درمانآرتروز ،  کاهش سطح کلسترول ،  تقویت سیستم ایمنی ، التیام زخم ، کنترل و کاهش وزن و چربی سوزی ، پیشگیری از آلزایمر و … می باشد.

 

زردچوبه قلم

سفید کردن دندان با زردچوبه 

ادویه زردچوبه همانند مواد طبیعی و نچرالیته دیگر مانند ” زغال فعال ”  که در داروخانه ها موجود می باشد  ” خاصیت سفید کنندگی دندان را دارا می باشد.توجه داشته باشید که همان گونه که برای دندان هایتمان مفید است ، همان قدر هم میتئان مضر باشد.زمانی که شما بیش از حد از آن استفاده نمایید ، امکان دارد به لثه هایتان آسیب بزند . سعی کنید حداکثر هفته ای دوبار از آن استفاده کنید.

نجوه استفاده از زردچوبه برای سفید کردن دندان

وسائل مورد نیاز : یک قاشق چای خوری زرد چوبه + روغن زیتون / روغن تخمه آفتابگردان

برای استفاده از آن ، مسواک خود را در روغن زیتون / آفتابگردان فرو برده و سپس روی آن زردچوبه را بپاشید و به مدت سه دقیقه دندان هایتان را با این مواد بشویید.

تاکید میکنم حداکثر دو بار در هفته از این ماده استفاده نمایید.

 

زردچوبه و سفید کردن دندان

 

درمان بیماری های پوستی

این زردچوبه می تواند در درمان طیف وسیعی از بیماری های پوستی نقش بسزایی داشته باشد.تاکنون مطالعات انجام شده برای ارائه شواهد قطعی در مورد این که چگونه زردچوبه میتواند درمان کننده ی بیماری های پوستی باشد ، به اندازه کافی وجود ندارد و نمی توانیم بطور قطعی بگوییم درمان کننده صد در صد بیماری های پوستی می شود.با این حال ، بر طبق شواهد پیش رو مدعیان ثابت کرده اند که زردچوبه می تواند در درمان بیماری هایی از قبیل  آلوپسی ، لیکن پلان ،اگزما و  دیگر مشکلات پوستی کمک کند.دقت داشته باشید که زردچوبه برای پوست های حساس به هیچ عنوان مناسب نیست

برای یافتن خواص دارویی زردچوبه باید مطالعات بیشتر و مفصل تری انجام شود.به همین دلیل ، علاقه به انجام مطالعات در رابطه با درمان بیماری هایپوستی از طریق زردچوبه ، در حال افزایش است.

 

 زردچوبه

آنچه که باید قبل از خرید و یا فروش زردچوبه قلم بدانیم

قیمت عمده زردچوبه

زردچوبه یکی از محبوب ترین ادویه جات حال حاضر دنیا می باشد.مرکز بازار ادویه جات ایران در زمینه خرید و فروش عمده زردچوبه و سایر ادویه جات نظیر دارچین ، سماق، زنجبیل ، هل سبز، پودر کاری و … می باشد.جهل اطلاع از قیمت عمده زردچوبه و سایر ادویه جات  با ما تماس بگیرید

 شماره ی تماس : 09120155387

قیمت عمده زردچوبه

قیمت عمده زردچوبه

(”     TURMERIC     “)

زردچوبه در بازار بصورت فله ای و عمده به فروش می رسد و با توجه به کیفیت و مرغوبیت آن ، قیمت  های گوناگونی دارند.البته از نظر کیفیت آن ، درجه یک و دو دارد که در تهران و کرج ، بهترین نوع زردچوبه به فروش می رسد.

این ادویه طلایی را غذا ها مورد استفاده قرار می دهند و رنگ زیبای آن ، رنگی جذاب به غذا می دهد و باعث از بین رفتن بوی زهم گوشت می شود.

این گیاه در دسته ی زنجبیلیان قرار دارد که رنگ طلایی را بخود گرفته است.

این ادویه درواقع بومی کشور هندوستان می باشد و مهمترین نقش را در ادویه کاری دارد.مرکز بازار ادویه جات ایران بصورت عمده و فله این ادویه جات را بفروش می رساند و توجه داشته باشید که قیمت عمده زردچوبه ، بستگی به مرغوبیت و کیفیت آن دارد و قیمت های گوناگونی دارد.

 

قیمت زردچوبه

زردچوبه

اگر در فکر خرید ادویه جات هستید ، حتما زردچوبه را در اولویت اول قرار بدهید…! این ادویه جادویی ،رنگ،طعم و عطر مطبوع و مکملی دارد کهقسمت اصلی پودر کاری را تشکیل می دهد.زردچوبه علاوه بر افزودن به غذا برای طعم دار کردن آن،برای سلامتی انسان نیز مفید است.برای سلامت قلب و عروق ،گوارش ، درد مفاصل ، لختگی خون ، دیابت از نوع دوم  و تقویت کننده   تضمینی حافظه است….!

از ادویه زردچوبه ، سالیانه درازی است که برای سلامت و مراقبت از پوست اسفاده می شود.شما میتوانید برای برطرف کردن و درمان یک سری ازمشکلات پوستی از زردچوبه کمک بگیرید.

 

 عمده زردچوبه

درمان ترک پا

یکی از مشکلات رایج که بیشتر برای خانم ها پیش می آید و باعث آزار و اذیت آنان می شود ، ترک پاشنه پا می باشد.این ترک ها نه تنها شما را مجبور به پنهان کردن و پوشیده نگه داشتن آن می کند بلکه تمام مدت و علی الخصوص هنگام پیاده روی بسیار دردناک و آزار دهنده می باشد.

برای کمک به درمان این بیماری و از بین بردن میکروب های انباشته شده ی کف پا از زردچوبه استفاده کنید.این ادویه بدلیل دارا بودن خواص ضد التهابی باعث تسکین درد این ترک ها می شود و خاصیت آنتی باکتری آن موجب جلوگیری از نفوذ هرگونه عفونت قارچی می شود.

برای درمان ترک پا ، یک سوم قاشق غذاخوری زردچوبه را با مقداری روغن نارگیل یا روغن زیتون یا کرچک مخلوط نموده و و خمیر بدست آمده را به کف پاهایتان بمالید . این کار را هر شب قبل از خواب انجام داده و پس از آن جوراب بپوشید و صبح روز بعد آن را با صابون و آب گرم بشویید.

این کار را تا یک ماه ادامه دهید و شاهد نتیجه ی خوب آن باشید.

 

زردچوبه

خرید عمده زردچوبه

زردچوبه یکی از محبوب ترین ادویه جات مصرفی در کشور ما ایران می باشد.مرکز بازار ادویه جات ایران قصد دارد در زمینه  خریداری و فروشزردچوبه و دیگر ادویه جات موجود با شما همکاری کند.در صورت تمایل به خرید و یا فروش زردچوبه با ما تماس بگیرید

شماره ی تماس : 09120155387

زردچوبه

نام علمی آن “Curcuma Longa” نوعی ادویه یا گیاه است که از رده زنجبیل ها “Zingiberidae” می باشد.زردچوبه ادویه ای به رنگ زرد تیره می باشد که یکی از پرکاربرد ترین ادویه جات می باشد.این ادویه ، بومی کشور هند و کشور های جنوب آسیا می باشد و قسمت اصلی ادویه کاری که بسیاری از افراد در کشور هند در غذا ها استفاده می کنند،به کار می رود.جزو دسته ی گیاهان ساقه ای و گوشتی زیر زمینی می باشد که پس از جمع آوری آن و جوشاندن درآب و سپس خشک کردن ، آسیاب کردن تبدیل به پودر می شود که رنگ زرد مایل به نارنجی پیدا می کند.

 

زردچوبه

گیاه زردچوبه  ”  Turmeric   “

گیاه این ادویه ، گیاه علفی و چند ساله است که ارتفاع این گیاه حدودا تا 5/1 متر می تواند رشد کند.زردچوبه دارای ساقه ی گوشتی زیر زمینیریزوم” می باشد .

گل های این گیاه ،مجتمع و سنبیله دارای رنگی زرد و تخم های آن بسیار ریز و به رنگ سیاه می باشد.انواع تخم ها عقیم و بدون نطفه هستند،تکثیر و کشت این گیاه از طریق کاشت قطعاتی از ریزوم “ساقه ی گوشتی زیر زمینی” سال  رویش قبل و یا ساقه های هوایی زردچوبه “ریشه دار” آن می باشد.منظور از شاخه های هوایی در واقع شاخه هایی است که معمولا در کنار گیاه ، به صورت کوچک و زخیم خارج می شود.

زردچوبه

ارزش غذایی زرد چوبه

ارزش غذایی در صد گرم زردچوبه عبارت اند از:

  1. کالری = 354 گرم
  2. کلسیم  = 18 گرم
  3. ویتامین = 90 گرم “B6”
  4. منیزیم = 48 گرم
  5. ویتامین 43 گرم “C”
  6. آهن = 230 گرم
  7. قند = 3.2 گرم
  8. فیبر = 21 گرم
  9. سدیم = 38 گرم
  10. پروتئین = 8 گرم
  11. کربوهیدرات = 65 گرم
  12. چربی های اشباع شده = 3.1 گرم
  13. چربی های اشباع نشده = 2.2 گرم

 

 

زردچوبه

خواص زرد چوبه

سالانه طی تحقیقات محققان ، آزمایشات بیشتری در مورد طب سنتی و درمان بیماری ها با استفاده از ادویه جات انجام می شود و هرروز به نتایج تازه ای در خصوص خواص  درمانی ادویه جات و گیاهان می رسند.زردچوبه نیز یکی دیگر از ادویه جات جادویی برای برای درمان و کمک درمان چندی از بیماری ها می باشد.

میتوانید زردچوبه را جایگزین دارو های استروئیدی کنید…!

پلی فنون ها در بدن مانند استروئیدی های     (      Steroid      )موجود در دارو های ورم عنبیه یا التهاب رایج پلک عمل می کند که در زردچوبه به میزان قابل توجهی وجود دارد.این ادویه پر خاصیت را هر روز در رژیم غذایی خود بگنجانید تا بتوانید در بروز بسیاری از بیماری ها جلوگیری کنید.

زردچوبه و کاهش قند

این ادویه حاوی بسیاری از موارد درمانی است که می توان از یکی از آن ها “کورومین” نام برد.کورومین یک رنگدانه می باشد و باعث می شود از طریق فعال شدن آنزیم “AMPK” روی جذب گلوکز تاثر بگذاردو در نتیجه بر روی کنترل قند خون و ثابت نگه داشتن آن کمک بسزایی می کند.اگر از بیماری دیابت که میزان قند خون و چربی خون را بالا می برد رنج می برید ، حتما از ادویه زردچوبه در برنامه غذایی خود اضافه کنید.

آیا این ادویه باعث لاغری می شود؟

چای زردچوبه هم همانند بسیاری از دمنوش ها خواص لاغری را دارا می باشد.مبارزه با گرسنگی و بالا بردن سوخت و ساز بدن یکی از خواص جالب زردچوبه می باشد که به کاهش وزن می تواند کمک کنند.البته یادتاب باشد برای لاغری حتما باید نمک را از برنامه غذایی خود کاملا حذف کنید چون نمک باعث احتباس آب در بدن می شود و وزن را بالا می برد.با استفاده از ادویه جات به جای نمک ، مصرف آن را کم کرده که باعث کاهش وزن و علاوه بر لاغری ، میتواند با کاهش فشار خون به سلامتی قلب نیز کمک کند.زردچوبه باعث ایجاد احساس سیری و بی میلی ،میل به غذا را کنترل کرده و حتی طعم  و عطر غذا را بهتر می کنند.

از دیگر خواص زردچوبه میتوان موارد زیر را نام برد:

 

  1. کمک به مفاصل و استخان ها
  2. جلوگیری از آکنه
  3. جلوگیری از التهاب و عفونت لثه
  4. تعریق در بیماران دیابتی که برای پایین آمدن میزان قند بسیار مفید است
  5. کنترل سطح کلسترول
  6. کاهش تنش و استرس
  7. درمان افسردگی
  8. جلوگیری از روند افزایش بیماری آلزایمر (   Alzheimer,s Disease   )
  9. سم زدای کبد
  10. التیام زخم ها سطح پوست
  11. بهبود هضم و گوارش
  12. تقویت سیستم ایمنی
  13. ضد سرطان
  14. از انعغاد خون جلوگیری میکند

و …

 

زردچوبه