فروش عمده زردچوبه و قیمت عمده چوب( قلم) زردچوبه تازه

مرکز زردچوبه خرید و فروش عمده و جزئی و اطلاع از قیمت و همچنین فروش زردچوبه قلم (چوب) زردچوبه

فروش عمده زردچوبه و قیمت عمده چوب( قلم) زردچوبه تازه

مرکز زردچوبه خرید و فروش عمده و جزئی و اطلاع از قیمت و همچنین فروش زردچوبه قلم (چوب) زردچوبه

مرکز زردچوبه خرید و فروش عمده و جزئی و اطلاع از قیمت و همچنین فروش زردچوبه قلم (چوب) زردچوبه

قیمت عمده زردچوبه

زردچوبه یکی از محبوب ترین ادویه جات حال حاضر دنیا می باشد.مرکز بازار ادویه جات ایران در زمینه خرید و فروش عمده زردچوبه و سایر ادویه جات نظیر دارچین ، سماق، زنجبیل ، هل سبز، پودر کاری و … می باشد.جهل اطلاع از قیمت عمده زردچوبه و سایر ادویه جات  با ما تماس بگیرید

 شماره ی تماس : 09120155387

قیمت عمده زردچوبه

قیمت عمده زردچوبه

(”     TURMERIC     “)

زردچوبه در بازار بصورت فله ای و عمده به فروش می رسد و با توجه به کیفیت و مرغوبیت آن ، قیمت  های گوناگونی دارند.البته از نظر کیفیت آن ، درجه یک و دو دارد که در تهران و کرج ، بهترین نوع زردچوبه به فروش می رسد.

این ادویه طلایی را غذا ها مورد استفاده قرار می دهند و رنگ زیبای آن ، رنگی جذاب به غذا می دهد و باعث از بین رفتن بوی زهم گوشت می شود.

این گیاه در دسته ی زنجبیلیان قرار دارد که رنگ طلایی را بخود گرفته است.

این ادویه درواقع بومی کشور هندوستان می باشد و مهمترین نقش را در ادویه کاری دارد.مرکز بازار ادویه جات ایران بصورت عمده و فله این ادویه جات را بفروش می رساند و توجه داشته باشید که قیمت عمده زردچوبه ، بستگی به مرغوبیت و کیفیت آن دارد و قیمت های گوناگونی دارد.

 

قیمت زردچوبه

زردچوبه

اگر در فکر خرید ادویه جات هستید ، حتما زردچوبه را در اولویت اول قرار بدهید…! این ادویه جادویی ،رنگ،طعم و عطر مطبوع و مکملی دارد کهقسمت اصلی پودر کاری را تشکیل می دهد.زردچوبه علاوه بر افزودن به غذا برای طعم دار کردن آن،برای سلامتی انسان نیز مفید است.برای سلامت قلب و عروق ،گوارش ، درد مفاصل ، لختگی خون ، دیابت از نوع دوم  و تقویت کننده   تضمینی حافظه است….!

از ادویه زردچوبه ، سالیانه درازی است که برای سلامت و مراقبت از پوست اسفاده می شود.شما میتوانید برای برطرف کردن و درمان یک سری ازمشکلات پوستی از زردچوبه کمک بگیرید.

 

 عمده زردچوبه

درمان ترک پا

یکی از مشکلات رایج که بیشتر برای خانم ها پیش می آید و باعث آزار و اذیت آنان می شود ، ترک پاشنه پا می باشد.این ترک ها نه تنها شما را مجبور به پنهان کردن و پوشیده نگه داشتن آن می کند بلکه تمام مدت و علی الخصوص هنگام پیاده روی بسیار دردناک و آزار دهنده می باشد.

برای کمک به درمان این بیماری و از بین بردن میکروب های انباشته شده ی کف پا از زردچوبه استفاده کنید.این ادویه بدلیل دارا بودن خواص ضد التهابی باعث تسکین درد این ترک ها می شود و خاصیت آنتی باکتری آن موجب جلوگیری از نفوذ هرگونه عفونت قارچی می شود.

برای درمان ترک پا ، یک سوم قاشق غذاخوری زردچوبه را با مقداری روغن نارگیل یا روغن زیتون یا کرچک مخلوط نموده و و خمیر بدست آمده را به کف پاهایتان بمالید . این کار را هر شب قبل از خواب انجام داده و پس از آن جوراب بپوشید و صبح روز بعد آن را با صابون و آب گرم بشویید.

این کار را تا یک ماه ادامه دهید و شاهد نتیجه ی خوب آن باشید.

 

زردچوبه

  • آرش صحرایی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی